Záznam z webináře Info-podnikání, aneb podnikat jde i z pláže

V úterý 23.4. jsem se zúčastnila jako host webináře Davida Kirše na téma Info-podnikání, aneb podnikat jde i z pláže. Existuje oblast, která mě osobně a tisícům lidí na světě změnila pohled na to, jak lze s druhými sdílet to, co umíte a víte a přitom vydělávat peníze. Info-podnikání. Podnikání na internetu, v rámci kterého prodáváte své know-how pomocí online programů, webinářů a nebo třeba díky eBookům…

A právě ebookům a info-podnikání se věnuje tento webinář. Právě ebookem totiž začala cesta většiny úspěšných světových info-podnikatelů. Společně se mnou uslyšíte v záznamu webináře rekordmana v prodeji ebooků Pavla Říhu a dále info-podnikatele Ivana a Milušku Matoušovy. Podělíme se s vámi o své zkušenosti a praxi, abyste se i vy mohli stát autorem, expertem a začít info-podnikat.

Podívejte se na záznam z webináře tady:

Chcete jít do akce a udělat další krok? Zařaďte se vedle mezi infopodnikatele, vedle mě, Ivana, Milušky, Pavla, Davida a dalších, kteří už se vydali na cestu. Nyní máte dvě jedinečné příležitosti.

1. Už v květnu se koná největší událost info-podnikání v Čechách a na Slovensku, Milionové Impérium Živě. Dvou-denní expertní seminář a trénink pro novou generaci podnikatelů, kteří chtějí své znalosti a dovednosti zůročit, poskytnout je druhým díky internetu, stát se lídrem oboru, uznávanými autory a vydělávat peníze tím, co je baví, co umí a co slouží druhým. Informace k účasti na akci najdete zde.

2. Většina úspěšných info-podnikatelů začala svým prvním info-produktem. Víte jakým? Ebookem. Ale většina z nich na začátku neměla to, co máte teď k dispozici vy. Kompletní know-jak napsat ebook, které najdete v mém eBooku Jak napsat za 14 dní ebook. Inspiroval už mnoho z vás. Tady si jej můžete koupit a získat i skvělé bonusy.

A pak mám tady pro Vás ještě jeden dárek :) Je to rozhovor se mnou, který jsme si s Davidem připravovali před webinářem. Je v něm mnoho informací, které jsem nakonec na webináři nestihla říct, takže jsem se rozhodla, že Vám tento rozhovor zde přepíšu a poskytnu. Určitě pro Vás bude inspirativní.

Rozhovor se Stanislavou Mrázkovou na téma info-podnikání

Mnoho lidí říká, že neví, na jaké téma psát nebo tvořit info-produkt. Jak má člověk zjistit, kde je jeho milionové impérium?

Myslím si, že jsou tři cesty pro vytvoření info-produktu – buď budete vycházet ze svého stávajícího byznysu, za předpokladu, že jste v něm expert a právě tento byznys podpoříte eBookem. To je cesta především pro eBooky zdarma, protože díky ebookům můžete budovat databázi a důvěru u návštěvníků Vašeho webu, s touto databází dále komunikovat a postupem času jim prodávat své produkty. eBook je takové pomyslné semínko důvěry, které zasadíte, pak jej opečováváte a důvěra klienta roste a až je dostatečně velká, klient kupuje Váš produkt nebo službu.

eBook je právě to, co patří za webový formulář, ale bohužel spousta lidí vůbec netuší, jak takový eBook udělat a tak místo toho zvou lidi do přihlášení pro odběr novinek a pak se diví, že se jim tam moc lidí neregistruje, nebo udělají eBook velice amatérsky, což moc nepodpoří jejich expertní pozici.

Ale abych se vrátila k info-produktům jako takovým – další cesta je rozhodnout se, v čem jsem opravdu expert. Co umím lépe, než jiní lidé? Některé věci se staly natolik součástí Vašeho života, že už Vám připadají naprosto samozřejmé. Možná si říkáte: „Tak o tomhle psát nebudu, to ví přeci každý“.

Jenže ono to tak není. Položte si otázku, co dneska umíte opravdu dobře? A uměli jste to I před pěti nebo deseti lety?

Možná teď už víte, o čem by měl být Váš eBook nebo info-produkt, nebo máte teď v hlavě pár nápadů… Vyberte si jeden a přemýšlejte – zkuste si představit sebe před pár lety, kdy jste o této tematice ještě nic nevěděli a teprve jste se o ni začali zajímat.

Jaké otázky jste tenkrát měli? Co Vám je dneska jasné, ale kdysi jste o tom neměli potuchy? Jaké problémy jste řešili? Jaké bariéry jste potřebovali překonat, abyste se dostali tam, kde jste dnes? Odpovězte si na těchto pár otázek a možná tak získáte lepší představu o tom, co budete psát.
Já o těch možných tématech pro eBook či info-produkt píšu celkem detailně právě ve svém eBooku Jak napsat eBook za 14 dní, takže věřím, že po jeho přečtení najdete odpovědi na to, o čem psát a jak zaujmout svou cílovou skupinu, jak vůbec zjistit, kdo ti lidi jsou a jak psát právě pro ně… no a samozřejmě jak vůbec psát, protože ne každý má spisovatelského ducha..

Jak jsi na to přišla ty? Kolik času a úsilí tě stálo vytvořit tvůj info produkt

Já jsem právě celkem dlouhou dobu to své Milionové impérium hledala a nebyla jsem si tím úplně jistá. Když jsem pak loni v létě poslouchala první kroky v MIO, tak mi došlo, že jedna z těch oblastí, na kterou jsem expert, je právě psaní eBooků a tak jsem si zaregistrovala doménu jak-napsat-ebook.cz. Jenže jsem zjistila, že na google tohle nikdo nehledá. Trochu mě to odradilo…

O dva měsíce později byla v Brně EmailAcademy živě a bylo tam asi třista nebo čtiyřista lidí a v průběhu těch dvou dnů bylo hodně cvičení ve dvojicích nebo skupinách a já jsem postupně zjišťovala, že spousta těch lidí by strašně chtěla budovat svou databázi, ale netuší, co mají dát za ten svůj webový formulář. Tuší, že nějaký eBook nebo co… ale netuší, co to ten eBook je, jak ho mají udělat?

WOW. To mě překvapilo. Takže jsem přišla domů, v pondělí ráno jsem vypla telefon, maily, skype a pustila jsem se do toho s tím, že za dva dny to musí být hotové. Přítel Jirka Stibor mi udělal mezitím webovou stránku a ty technické věci kolem, natočila jsem video a první verze eBooku byla na světě. Tenkrát ještě v asi třetinové verzi, než je dnes, ale už tenkrát to byly informace, za které by mi ti lidi z EA živě líbali ruce :D V další fázi jsem pak eBook rozšířila na 50 stran, které má dnes,přidala k němu bonusy a dopsala ještě Online Továrnu na Peníze pro ty, kdo chtějí eBooky prodávat.

Takže tohle je moje cesta. Všeho všudy čistého času to samotné psaní a tvoření eBooku trvalo asi 5 nebo 6 dní. 6 dní mého života… A samozřejmě jsem netušila, jestli nějaký eBook prodám a jestli z toho budu mít nějaké peníze. No a k dnešnímu dni četlo eBook asi 1160 lidí… Od ledna… Velká část díky tomu, že byl eBook bonusem v OAC, tam si jej zatím přečetla necelá tisícovka lidí, a dalších asi 200 lidí si jej koupilo teď za dva měsíce, co je eBook v prodeji.

Když přišla první placená objednávka, tak jsem byla nadšená, šla jsem slavit a říkala jsem si WOW! Fakt to funguje, kdyby jich přišlo za měsíc třeba 10, tak by mi to zaplatilo nájem. To je super mít zaplacený nájem z pasivního příjmu… No a za ten první měsíc jich přišlo dvacet.

Teď mi chodí I několik objednávek za den, eBook vydělává, když spím, když jsem na procházce, když si hraju s dětmi, když pracuju na jiných úžasných projektech… Což neříkám, abych se chlubila. To říkám proto, abych vám ukázala, že to jde. Jsem obyčejný člověk jako vy, člověk, který loni objevil info-podnikání, chytila jsem se příležitosti, napsala jsem ten eBook a ono to prostě funguje. A nemusí to nutně hned vydělávat miliony, ale I kdyby to mělo být je pár tisíc měsíčně tak WOW! TO je pecka. Nemyslíš?

Proč si myslíš, že je tento info-produkt úspěšný a je to něco, co bys mohl poradit i ostatním?

Myslím si, že aby byl jakýkoli eBook úspěšný, je potřeba jej napsat srdcem – s upřímnou touhou díky tomu eBooku lidem pomoci vyřešit jejich problémy, poradit jim, ukázat jim cestu. Pokud budete psát eBook se záměrem “tak tohle je dobrý obor, ve kterém jsou prachy, takže tady na tom něco trhnu”, tak to fungovat nebude. Lidi potřebují mít ve vás důvěru – a platí to jak pro eBooky zdarma, tak pro eBooky placené I jakékoli další info produkty.

CO bych mohla poradit – Lidé nejen hledají informace, ale také nakupují COKOLIV především z těchto osmi důvodů – aby vydělali peníze, ušetřili peníze, ušetřili čas, vyhnuli se námaze, vyhnuli se fyzické či psychické bolesti, potažmo našli fyzické pohodlí a klid a pohodu v duši, cítili se milováni a oblíbení.

Projděte si nyní těchto 8 bodů a zkuste si odpovědět, zda Váš produkt, služba, obor plní u každého z nich nějakou funkci. Má Váš produkt, služba nebo obor, kterému se věnujete, nějaký vliv na to, jestli lidé vydělají nebo ušetří nějaké peníze? Může Váš produkt, služba nebo obor, kterému se věnujete, nějak ovlivnit to, že klienti ušetří svůj čas? Jak se díky Vašemu produktu, službě nebo oboru mohou lidé vyhnout námaze, fyzické či psychické bolesti? Pomůže Váš produkt, služba či obor klientům nějak k tomu, aby se cítili milováni a oblíbení?

Takže to je ta moje rada…

Myslíš si, že info-podnikání je pro každého a proč? (proč ne?)

Myslím si, že info-podnikání je pro lidi, kteří mají nějaké znalosti nebo zkušenosti a mají chuť je předat dále světu. Obrovskou přidanou hodnotou info-podnikání totiž je, že můžete pomoci obrovskému množství lidí. Je to rozdíl, jestli své rady říkáte několika lidem na konzultaci, nebo je pomocí eBooku nebo online programu předáte najednou desítkám nebo stovkám lidí. A garantuju vám, že kromě peněz z toho pak budete mít I smysl a hřejivý pocit, že díky Vám se někomu třeba změnil život.

A pak je tady ještě bonus k penězům a hřejivému pocitu u srdce – a to je podnikání z pláže – díky info-produktům totiž můžete fungovat odkudkoli, kde zrovna chcete být. Jedinou podmínkou je připojení k internetu. Skvělá přidaná hodnota info-podnikání a odměna těm, kdo do toho jdou na plno :)

Infopodnikání rozhodně není pro lidi, kteří hledají nějaký svatý grál a chtějí ze dne na den vydělat miliony.

Jakou nejcennější radu bys dal ostatním do startu?

Jít do akce. Pustit se do toho, přestat to odkládat. Mnohdy víme, že bychom měli něco udělat, ale pořád není ta správná chvíle. A měsíce utečou jako voda a za rok se ohlédneme a přejeme si, abysme před rokem něco změnili.

Takže udělejte to hned, teď je čas něco změnit a napsat Váš eBook nebo udělat info-produkt. Garantuju Vám, že pokud to uděláte dobře, za rok se ohlédnete a poděkujete si.
A možná si teď říkáte, no jo, to se dobře říká, ale jak to mám udělat? Já jsem v eBooku napsala opravdu detailní návod, jak krok za krokem napsat eBook za 14 dní – každý den hodina až dvě práce s detailními postupy, najdete tam informace jak si vybrat téma, cílovou skupinu, jak eBook vytvořit tak, aby vypadal profesionálně, I když se moc nekamarádíte s wordem. Získáte k tomu navíc pracovní sešit a checklist, abyste na nic nezapomněli a doživotní aktualizace v případě, že se v tomto oboru dozvím nové věci a udělám novou verzi eBooku.

No a pak je tady ještě jeden speciální bonus pro ty, kdo si koupí eBook teď v dubnu a to je Online Továrna na Peníze, kde popisuju, jak eBook prodávat nebo jak vydělávat pomcí eBooku zdarma, jak udělat prodejní stránku, co a jak na ni napsat, jak zautomatizovat celý proces prodeje apod.

Takže pokud to s vámi rezonuje a máte pocit, že teď je váš čas, že se do toho chcete pustit, že chcete vytvořit svůj info produkt a začít eBookem, ať už je to eBook zdarma nebo placený, tak si myslím, že právě Jak napsat eBook za 14 dní Vám může velice pomoci.

Stanislava Mrázková

Žije svůj život naplno a plní si své sny, i ty nejšílenější, každý den. Před pár lety se rozhodla, že už nechce, aby jí dny protékaly mezi prsty jako písek v přesýpacích hodinách. Je žena, matka dvou dcer a jednoho syna, partnerka skvělého muže, expertka na online marketing a úspěšná podnikatelka.

Stáňa je autorka online bestselleru Jak napsat eBook za 14 dní, knihy Podnikání z pláže a online kurzu Podnikání z pláže. Inspiruje lidi, jak žít svobodně, radostně a naplno a učí je, jak využívat potenciál internetu a online marketingu k tomu, aby se mohli vydávat za svými sny a podnikat třeba z pláže.

Více o Stáni najdete tady.

Stáni můžete napsat na stana@stanislavamrazkova.cz Připojte se mezi plážové podnikatele na facebooku.

Komentáře

  • Eva Marvánová 30.05.2013 10:40

    Dobrý den Stáňo, musím říct, že jste pro mě velice inspirativní člověk. Děkuji za Vaši odvahu a Váš ebook. I inspirativní rozhovor s Vámi a Davidem Kiršem. Zase mě to kousek posunulo.Jako mnoho dalších jsem nevěděla kde to uchopit a jak začít. Přesto, že jsem absolvovala Milionové imperium, to jak napsat ebook bych bez Vás tušila jenom mlhavě. Sice na tom ještě pracuji, ale Váš ebook mi dodal odvahu jít do toho a pocit, že to není tak složité, jak si myslím. Navíc vím, že bez Vašeho návodu bych udělala skutečně spoustu chyb, které by mě ani nenapadly, že jsou chybami. Váš ebook by si měl přečíst opravdu každý infopodnikatel a hlavně Ti na začátku. Ještě jednou díky a ať se Vám daří v osobním i profi životě :)

    • Stanislava Mrázková 02.06.2013 07:57

      Moc děkuji Evo :)

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole.