Jak oslovit lidi, aniž bych jim rozesílala e-maily?

#ZeptejteSeStani – DÍL 7.

jak-oslovit-lidi3

Jak oslovit lidi, aniž byste museli mít databázi kontaktů a rozesílat e-maily? Jak získávat návštěvníky na své webové stránky?

Aktuálně nejefektivnějším způsobem, jak opakovaně získávat návštěvníky pro vaše webové stránky, je Facebook. Přes 4 miliony Čechů mají profil na Facebooku a průměrně zde tráví hodinu denně. Lidé si zvykli chodit na Facebook nejen kvůli komunikaci, ale především za zábavou a informacemi.

Založte si fanpage. Fanpage je stránka na Facebooku, které lidé dávají To se mi líbí. Například moje fanpage je Podnikání z pláže. Inspirujte se. 🙂

Když na své fanpage budete publikovat obsah, který bude lidi bavit, a čas od času jej proložíte zajímavými články z vašich webových stránek, získáte věrné čtenáře i klienty. Na Facebooku můžete navíc efektivně zacílit přesně na tu cílovou skupinu, kterou potřebujete.

2 základní věci, které pro vás Facebook udělá:

  1. Facebook funguje jako nejlepší zdroj kvalitní a relevantní návštěvnosti webu s možností zacílení přímo na vaši cílovou skupinu.
  2. Facebook je další kanál pro budování důvěry a vztahu s vašimi potenciálními klienty. Je to místo, kde ze svých klientů uděláte své fanoušky. 🙂

Proto jedním z důležitých kroků na začátku podnikání je v dnešní době porozumění základům Facebooku. Této problematice věnuji prostor také v kurzu Podnikání z pláže, protože Facebook je důležitou součástí mého podnikání.

V dotazu zaznělo „aniž bych jim rozesílala e-maily“…

Je mnoho cest, jak oslovit své klienty. Nevidím důvod k tomu vyhýbat se e-mailům. Ba naopak – dobře opečovaná databáze je zlatým dolem. 🙂 Pokud se držíte pravidla, že v 80 % času dodáváte svým klientům hodnotný obsah a pouze 20 % času prodáváte, pak mají klienti vaše e-maily rádi a necítí se být obtěžováni. Ba naopak se na vaše e-maily těší, protože skrze ně dostávají nové, hodnotné informace z oblasti, která je zajímá.

Aby od vás lidé nakupovali, potřebují vás vidět a slyšet o vás z různých stran, z různých médií a různými formami. Já ve svém podnikání dlouhodobě kombinuji komunikaci se svými klienty právě skrze Facebook a e-maily.

Stáňa Stiborová
Žije svůj život naplno a plní si své sny, i ty nejšílenější, každý den. Před pár lety se rozhodla, že už nechce, aby jí dny protékaly mezi prsty jako písek v přesýpacích hodinách. Je žena, matka dvou dcer a jednoho syna, partnerka skvělého muže, expertka na online marketing a úspěšná podnikatelka.

Stáňa je autorka knihy Podnikání z pláže a oblíbeného online kurzu Podnikání z pláže. Inspiruje lidi, jak žít svobodně, radostně a naplno a učí je, jak využívat potenciál internetu a online marketingu k tomu, aby se mohli vydávat za svými sny a podnikat třeba z pláže.

Více o Stáni najdete tady.

Stáni můžete napsat na stana@podnikanizplaze.cz Připojte se mezi plážové podnikatele na facebooku.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů